CAU (Centro de Atención de Usuario): servicio de soporte técnico telefónico ás entidades locais en relación as aplicacións, servizos e ferramentas de administración electrónica dispoñibles en Eidolocal

O Centro de Atención de Usuario (CAU) da Xunta de Galicia realiza o soporte técnico de aplicacións e ferramentas de administración electrónica dispoñibles en EidoLocal e recepciona solicitudes cumprimentadas polas EELL para o acceso aos servizos de EidoLocal.

Mediante o CAU, os usuarios poderán:

  • Realizar consultas, peticións ou notificar incidencias relacionadas cos servizos existentes no portal Eidolocal mediante correo electrónico, teléfono ou ben en liña mediante o formulario dispoñible na área privada do portal Eidolocal.
  • Facer seguimento do estado da incidencia ou petición, mediante o seu número/código.

 

Correo electrónico: cau-periferico@xunta.gal

Teléfono: 881 995 300

Horario: 7:30-21:00 L-V e 8:00-15:00 Sábados

 

Identificador Formato Nome Descrición
20550 Enlace Convenio de colaboración entre a Xunta de Galicia e a Fegamp para o desenvolvemento da adm... O Convenio de colaboración entre a Xunta de Galicia e a Fegamp para o desenvolvemento da a...
Identificador Tipo de servizo Nome servizo Convenio eAdmon Modalidade solicitude
140 Soporte técnico e asesoramento Asesoramento eAdministración a EELL (Oficina eConcellos) Teléfono , Correo electrónico

CAU (Tlf. 881 995 300, correo electrónico: cau-periferico@xunta.gal, horario: 7:30-21:00 L-V e 8:00-15:00 Sábados)

Data modificación

01/02/2024

Proveedor/Responsable do servizo

Xunta de Galicia /Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza/Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia

Tipo de uso

Xestión interna EELL

Beneficiario

Entidades locais

Modo de consumo

Non aplica

Tipo de financiación

Gratuíto

Regulado por

Convenio eAdministración