A aplicación Inforeg é o sistema que xestiona de forma centralizada os rexistros civís municipais, xulgados de paz e o Rexistro Civil central. As súas funcionalidades van dirixidas a utilización de tratamentos de textos na redacción dos asentos rexistrais, ao almacenamento electrónico dos datos e a permitir a conexión dos datos sobre unha mesma persoa inscritos en seccións diferentes de diversos rexistros civís. Tamén facilita a transmisión masiva de datos de utilidade pública aos organismos públicos que teñan interese neles, con pleno respecto aos límites legais sobre publicidade restrinxida, á protección de datos persoais e ao dereito á intimidade persoal e familiar.

A implantación do sistema Inforeg na comunidade autónoma de Galicia foi o resultado dun convenio de colaboración entre a empresa estatal Red.es, o Ministerio de Xustiza e a Xunta de Galicia.

A totalidade dos rexistros civís e o 99% dos xulgados de paz utilizan o sistema para a realización dos asentos rexistrais:

Actualmente nos rexistros civís está a ser progresivamente implementado o servizo DICIREG

Identificador Formato Nome Descrición
68464 Documento Listaxe das entidades locais galegas con rexistro civíl no que está operativa a aplicación... Listaxe das entidades locais galegas con rexistro civíl no que está operativa a aplicación...
Identificador Tipo de servizo Nome servizo Convenio eAdmon Modalidade solicitude
20401 Xestión Sistema de información de xestión do rexistro civil (DICIREG) En liña
Data modificación

31/01/2024

Proveedor/Responsable do servizo

Gobierno de España/Ministerio de Justicia; Xunta de Galicia /Vicepresidencia Primeira e Consellería de Presidencia, Deportes e Xustiza/Dirección Xeral de Xustiza; Consellería de Facenda e Administración Pública/Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia

Tipo de uso

Interacción entre Administracións

Beneficiario

Cidadáns, Empregados públicos

Modo de consumo

Portal web

Tipo de financiación

Gratuíto