Esta página web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar el contenido ofrecido.
De acuerdo
Más información
Galego
Castellano
Eidolocal
Guía Local
Biblioteca
Servicios
Iniciativas
Transparencia
Correo Eidolocal
Buscar
Acceso área privada
Inicio
Biblioteca
Ficha
Ficha biblioteca
Convenio marco entre a Administración Xeral do Estado e a Xunta de Galicia para a implantación dunha rede de oficinas integradas de atención ao cidadán no ámbito territorial de Galicia (Rede 060)
(0)
Datos contenido
Información general
Fecha modificación
10/10/2018
Fuente
DOG
Taxonomía
Temas
Administración pública, Administración local
Tipo de contenido
Convenios
Colectivos
Ciudadanos/as, Entidades locales
Organizaciones
Administración General del Estado , Xunta de Galicia
Ámbitos geográficos
Nacional
Descripción
Convenio que ten como obxecto acordar a colaboración entre a Administración xeral do Estado e a Administración da Xunta de Galicia para o desenvolvemento das actuacións precisas para establecer progresivamente unha rede de espazos comúns de atención ao cidadán que permita a prestación de servizos integrados de información, orientación,atención e tramitación sobre determinados aspectos da actividade administrativa, coordinando para tal fin o exercicio das competencias das administracións intervenientes.
Detalles contenido
Enlace
Acceso al contenido
Twittear
Valorar:
Compartir contenido
De
Para
Mensaje