Ficha biblioteca

Documento Listado entidades locais que dispoñen de oficinas de rexistro Xunta
Avisar de erros Imprimir ficha
Valoración: 0 de 5 (0)
Datos contido
Información xeral
Data modificación23/03/2018 FonteAMTEGA
Taxonomía
TemasAdministración dixital, Administración local Tipo de contidoInformes ColectivosEntidades locais OrganizaciónsVicepresidencia e Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, Dirección Xeral de Administración Local (DXAL), Modernización e Innovación Tecnolóxica (Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia) Ámbitos xeográficosGalicia
Descrición Neste documento terase acceso ao listado de EELL, ao decreto de organización e funcionamento dos rexistros da Administración xeral e das entidades públicas instrumentais de Galicia e as distintas ordes que recollen o comezo da actividade administrativa dos concellos para efectos de rexistro xeral para a documentación dirixida á Administración da Comunidade Aotónoma de Galicia.
Detalles contido
FormatoPDF (Portable Document Format)
Valorar:
Compartir contido