Esta páxina web utiliza cookies propias e de terceiros para mellorar o contido ofrecido.
De acordo
Máis información
Galego
Castellano
Eidolocal
Guía local
Biblioteca
Servizos
Iniciativas
Transparencia
Correo Eidolocal
Buscar
Acceso área privada
Inicio
Biblioteca
Ficha
Ficha biblioteca
Listado entidades locais que dispoñen de oficinas de rexistro Xunta
(0)
Datos contido
Información xeral
Data modificación
23/03/2018
Fonte
AMTEGA
Taxonomía
Temas
Administración dixital, Administración local
Tipo de contido
Informes
Colectivos
Entidades locais
Organizacións
Vicepresidencia e Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, Dirección Xeral de Administración Local (DXAL), Modernización e Innovación Tecnolóxica (Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia)
Ámbitos xeográficos
Galicia
Descrición
Neste documento terase acceso ao listado de EELL, ao decreto de organización e funcionamento dos rexistros da Administración xeral e das entidades públicas instrumentais de Galicia e as distintas ordes que recollen o comezo da actividade administrativa dos concellos para efectos de rexistro xeral para a documentación dirixida á Administración da Comunidade Aotónoma de Galicia.
Detalles contido
Formato
PDF (Portable Document Format)
Twittear
Valorar:
Compartir contido
De
Para
Mensaxe