Soporte técnico a EELL (CAU)
O Centro de Atención de Usuario (CAU) da Xunta de Galicia realiza o soporte técnico de aplicacións e ferramentas de administración electrónica dispoñibles en EidoLocal e recepciona solicitudes cumprimentadas polas EELL para o acceso aos servizos de EidoLocal.
Mediante o CAU, os usuarios poderán:
- Realizar consultas, peticións ou notificar incidencias relacionadas cos servizos existentes no portal Eidolocal mediante correo electrónico, teléfono ou ben en liña mediante o formulario dispoñible na área privada do portal Eidolocal.
- Facer seguimento do estado da incidencia ou petición, mediante o seu número/código.
Correo electrónico: cau-periferico@xunta.gal
Teléfono: 881 995 300
Horario: 7:30-21:00 L-V e 8:00-15:00 Sábados
Formato | Nome | Descrición |
---|---|---|
![]() | Convenio de colaboración entre a Xunta de Galicia e a Fegamp para o desenvolvemento da adm... | O Convenio de colaboración entre a Xunta de Galicia e a Fegamp para o desenvolvemento da a... |
Tipo de servizo | Nome servizo | Convenio eAdmon | Modalidade solicitude |
---|---|---|---|
![]() | Asesoramento eAdministración a EELL (Oficina eConcellos) | ![]() | Teléfono , Correo electrónico |
01/10/2020
Xunta de Galicia /Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza/Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia
CAU (Tlf. 881 995 300, correo electrónico: cau-periferico@xunta.gal, horario: 7:30-21:00 L-V e 8:00-15:00 Sábados)
Xestión interna EELL
Entidades locais
Non aplica
Gratuíto
Convenio eAdministración